Cinema 4 D - הדרך הקלה לתלת

    C4D פופולארית בזכות היותה קלה ללימוד ולתפעול ובעלת תקשורת פתוחה עם האפטר אפקטס. לאנימטור המתמחה בדו מימד, השליטה במימד השלישי עם Cinema 4D  מקנה יתרון בולט בשוק העבודה ומאפשרת יכולות יצירה חדשות.  בקורס נלמד כלים לעבודה עם טיפוגרפיה, עיצוב בתנועה ואינטגרציה של תכני תלת עם תוכנות של ADOBE. הקורס נותן הכשרה מעמיקה בתוכנה לעיצוב ותנועה של תלת מימד לסרטי Motion Graphics , לוגו בתנועה ועוד. הקורס מיועד לבעלי שליטה בתוכנת אפטר אפקטס, הרוצים להעשיר ולהרחיב את יכולות העיצוב והאנימציה של הפרויקטים בהם הם עוסקים. לאחר סיום הקורס, הבוגרים יוכלו להשתלב היטב באולפני פוסטפרודקשיין. העבודה בתחום הפרסומות ו-פרומו-יםלטלוויזיה, עיצוב לסרטים, פתיחים וסגירים– טלוויזיה, עלילה ודוקומנטרי, VJ וקליפים ועוד.
    פרוייקט גמר של אורנה דור, קורס Cinema4D 2017
    פרוייקט גמר של נועם שרון, קורס Cinema4D 2013
    קורס יסודות התוכנה מתרכז בכלי התוכנה לעיצוב של 3D Graphics Motion ,בפיתוח היכולות האנימטיביות של הלומד, בחיבור עם Effects After ויישום בפרויקט גמר.
    התרגילים וסדנת אמן של פרויקט גמר אישי, מכוונים ליצירת תיק עבודות (ShowReel) והשתתפות בפסטיבלים. עזרה במציאת עבודה למצטיינים בקורס.

    מורה ראשי:
    יונתן וסרמן
    אנימטור אורח: אנדרה פרידמן
    פרויקט גמר בהנחיית ראש המחלקה: ירון שין (JewBoy)

    היקף הקורס:
    18 שבועות, 15 שעורים קבוצתיים, 2.5 שעות כל שעור
    דרישות קבלה: שליטה בסיסית בתוכנות Effects After + PhotoShop
    דרישות תעודה: ביצוע תרגילים ופרויקט גמר.

    מועדי פתיחה:
    המסלול נפתח על פי דרישה (בד"כ בנובמבר), השעורים בימי א' בין השעות 19:00-21:30

    סיליבוס
    מס שיעור נושא
    1 הכרת ממשק וניווט בתוכנה
    2 יצירת אובייקטים "פרימיטיביים". מידול בסיסי
    3 ספליינים. הגדרתם ושימוש בהם.NURB-אובייקטים. ייבוא וקטורים מאילוסטרטור. עבודת טיפוגרפיה בתלת
    4 הגדרת פוליגונים ומידול מתקדם.
    5 יצירת אפקטים ע"י deformers. יצירת דגלים, פיצוץ אובייקטים וכו'
     6 טקסטורות. יצירת טקסטורה חדשה. תכונות של טקסטורה: שקיפות, השתקפות, וכו'. שימוש בטקסטורות מרובות
    7 תאורה ומקורות אור. סוגים של אור וצל. בניית תאורה עם מקורות אור מרובים
    8 עיצוב מושיין גראפיקס בתלת מימד – קונספט ומבחר היצירה. 
    נתינת פרויקט גמר אנימציה וטיימליין. יצירת קיפריימים, עבודה עם גרפים. חוקי יסוד באנימציה
    9 מצלמה ותכונותיה. סוגים של מצלמות. תנועות מצלמה.
    10 1 עיצוב מושיין גראפיקס בתלת מימד – קונספט ומבחר היצירה
    2. מבוא ל Mograph ; Cloner objects ; Effectors סקירה  עם דוגמאות
    11 רנדר והגדרות רינדור.  ייבוא לתוכנות קומפוזיטינג.קימפוז מתקדם באפטר אפקטס ; שימוש ב Element 3D
    12 הגשה 1 – פרויקט גמר מבוא לחלקיקים. יצירת אבק. שימוש בכוחות 1
    13 מבוא לחלקיקים. יצירת אבק. שימוש בכוחות 2Mospline ; Motext ; עבודה מתקדמת עם האפקטורים
    14 הגשה 2 – פרויקט גמר
    15 צפייה סופית בפרויקט גמר + שעור סכום
    כל הזכויות שמורות לג’אמפ קאט

    Please publish modules in offcanvas position.